6 mars.

Datum: 2011-03-06 ♥ 17:33:56

Mars, nu är fanimej våren på väg! Tack för det! Om två dagar fyller jag 22, tack för det med, haha. Jag är ju en riktig liten sucker för födelsedagar, älskar't fortfarande! Hade hysteriska nedräkningar och alldeles uppjagad längtan när jag var liten, det var ju så pirrigt att man nästan dog! Det har väl lugnat ner sig något, men jag tycker fortfarande att det är härligt att fylla år!

Igår var jag på yoga heeeela dagen. Underbart, men liite för mastigt med 7 timmar. Imorse provade jag passet igen, hur bra som helst! Ska försöka få ihop något bra att börja köra med barnen också, det blir en utmaning!
Igår kväll var planen att jag skulle träffa E, blev dock inte så! Jag var lite för trött och det blev lite för sent. Får ta det en annan kväll istället!

Idag har det städats igen. Imorse när solen lyste in i min ljusa lya såg jag verkligen hur stort behovet var av en rejäl omgång ;). Kan väl inte påstå att det är helt färdigt än, men det får nog räcka för idag. Tog en tur till Farsta förut, lyckades gå inne på Åhléns utan att köpa ett endaste dugg! Lite böcker på Akademiebokhandeln blev det i alla fall, men att shoppa på bokrean är ju nästan ett måste ;). Skulle kunna köpa hur mycket böcker som helst! Blir säkerligen en liten titt imorgon också, dock inte på Akademiebokhandeln. Har fått för mig att den är dyrast av alla bokhandlar (bokhandlar? en bokhandel flera bokhandlar?)!? "Bok & Bild" inne i stan är helt suverän, sjukt billigt! Äkta snåljåpsaffär alltså.


Jaja. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Har pratat med studievägledare m.m om att det är onödigt att gå den utbildningen för i framtiden vill dom ha in utbildade förskolelärare överallt. Så risken är om jag läser barnskötare nu så får jag inte jobba som det när utbildningen är klar.

2011-03-07 @ 20:11:52
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback