Nästan sista januari..

Datum: 2011-01-30 ♥ 19:25:15

Söndagkväll och mystime! Fredagkvällar och söndagkvällar är helt klart mina myshöjdpunkter, haha. Något gott att äta/dricka (ja, typ cola light) och ner i soffan, så är kvällen gjord :D. Att festa bort en fredagskväll finns inte på världskartan ;). F (nej, inte din karls namne Cerran ;) ) ville ses ikväll, men jag orkar faktiskt inte. Får kanske bli i veckan istället.

Mådde så dåligt hela den här arbetsveckan (japp, jag skriver ofta det, men det är bara så det är, deså!), så hela helgen har jag faktiskt bara varit trött och tagit det extremt lugnt! Idag har jag bara fixat här hemma, rensat och gjort i ordning skafferiet, "storhandlat", bakat osv. Imorgon är det planeringsdag hela dagen, så jag har laddat med smågodis och Red Bull :). Fina vanor på min arbetsplats!

Nu ska jag läsa en stund innan det är dags för Solsidan! Ha en fin vecka, alla!

Fotade innehållet i ett av våra skåp på avdelningen! Tricket med att dricka sådant när man jobbar på förskola är att hälla upp i kaffemuggar, barnen anar ingenting! Haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback