6 januari.

Datum: 2011-01-06 ♥ 16:58:48
härliga lediga dag! SOVMORGON OCH SEDAN IN TILL STAN. LITE, ELLER MYCKET SHOPPING BLEV DET DÅ BL.A SIA HADE REA. ETT PAR BLOCKLJUS, DRICKSGLAS SOM JAG SPANAT IN TIDIGARE OCH LITE ANNAT FINT.  BLOGGAR FRÁN MOBILEN SOM PÅ EGET BEVÅG VRÄKER PÅ MED STORA BOKSTÄVER! SITTER MED EN KAFFE OCH VÄNTAR PÅ E. HAN FIRAR 28 ÅR IDAG OCH VI SKA HITTA PÅ NGT. I SANN VÄNSKAPLIG ANDA, FOR YOUR INFORMATION ;). STYCKEINDELNING ÄR INTE ATT TÄNKA PÅ, BJUDER MINSANN PÀ EN SAFTIG BRÖDTEXT, HÖHÖ. IGÅR HADE JAG MEDARBETARSAMTAL MED MIN CHEF, FÖR EN GÅNGS SKULL GANSKA BRA OCH GIVANDE. SA ATT OM JAG SKA FORTSÄTTA JOBBA DÄR SÅ ÄR JAG INTRESSERAD AV ATT UTBILDA MIG, VILKET HON SKULLE FRAMFÖRA.. SCHYSST ATT FÅ EN YRKESUTBILDNING BETALD, OCH SAMTIDIGT HA JOBB. FÅR SE VAD SOM HÄNDER.. NEJ, NU SKA JAG DRICKA UR KAFFET OCH HOPPAS PÄ ATT KARLN DYKER UPP SNART!  KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fina bäddset vi har ;). Jag såg aldrig Ola-conny. Kanske kommer jag att se honom i drömmarna nu när jag sover i de nya sängkläderna :). Hua! Skönt att det gick bra på medarbetarsamtalet! En betald utbildning är inte fel!



Ha en fin dag!

2011-01-08 @ 10:05:51
URL: http://sberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback