16 januari

Datum: 2011-01-16 ♥ 17:36:57

Söndag som känns som lördag, av någon anledning.

Klockan 7 imorse började jag tvätta. 6 maskiner, vilket kändes riktigt SKÖNT! Har man ett torftigt liv då, när man får någon slags tillfredställelse av att tvätta och vika in allt i garderoben, bädda rent o.s.v.? Förmodligen, haha.
Efter tvättningen hann jag stoppa i mig lite lunch innan Charlotte kom och hämtade mig, och vi åkte mot Farsta. Hittade riktigt bra presenter till Camilla, och jag gav mig själv en liiten present från Body Shops rea! Min hy lever sitt egna liv just nu, och blir fet vad jag än gör, tycker jag. Får se om denna kan hjälpa!





När jag ändå skulle anstränga mig och lägga in bilder från mobilen tänkte jag bjuda på ett riktigt fiffigt tips! ;D





Smarta "sandpapper" för att få lena ben. Funkar HUR bra som helst! Finns på t.ex. Åhléns!


Kommentarer
Postat av: Cerese

Låter nästan lite läskigt med "sandpapper" på benen haha. Men smart om det funkar ju :D men det tar bort håret på benen också eller? Puss!

2011-01-23 @ 11:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback