1 januari.

Datum: 2011-01-01 ♥ 17:24:16

Jag hade en fin kväll och nyårsnatt, hoppas ni hade detsamma! God mat och massor av mys, behövs inte så mycket mer! Idag känner jag mig dock lite dagen efter-låg på något vis.. Hmm. Lugn kväll med lite goda rester, tända ljus, soffläge och sova tidigt tror jag!

Skönt att vara ledig imorgon också, och inte ha några planer alls! Lägenheten är städad och fin, så behöver inte bry mig om det. Någon var väldigt rar och diskade förut också :) ♥. Kanske det blir en sväng på stan imorgon, långpromenad om solen vill lysa, kanske bio om någon vill hänga på? Vad som helst kan hända, haha.

Men fy fan vad jag känner mig tom inombords just nu! Som en urvriden disktrasa. Blä!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback