8 februari.

Datum: 2011-02-08 ♥ 20:32:38
Vilken svordom använder du mest?
Blandad kompott.

Äger du en iPod?
Nej?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, i 10 fall av 10.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Ingen aning. Förmodligen somnade jag mitt i.

Har några av dina vänner barn?

Yes. Är ju inte 13 längre direkt ;)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Första vet jag inte. Men lägenhet skulle jag lätt köpa!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, mamma.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Skulle aldrig ens tänka tanken att dricka chokladmjölk, typ.

När var senast någon stötte på dig?
Några veckor sedan.


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Nej, det tror jag inte. Tror folk har annat att prata om!

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, Disneydags varje fredag!

Hur många syskon har du?
2!

Äger du några band t-shirts?

Några Stoneströjor och en gammal BSB tror jag.

Läser du för skojs skull?
För skojs skull? :P För nöjes skull, skulle jag väl säga. Japp, det gör jag.

Pratar du några andra språk?
Engelska!

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Huh?

Vilka länder har du varit i?
Danmark, Norge, Tyskland, Frankrike, Polen, Grekland, England, USA, Kanarieöarna.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Möjligtvis tatuering.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det tycker jag absolut inte. Har man råd kan det väl vara en fin gest att bjuda, oavsett om man är tjej eller kille.

Vad har du med dig in på bion?
Trevligt sällskap :D

Vem var din favorit lärare?
Vet inte. Marie i svenskan på gymnasiet kanske.

vem pratade du senast med i telefon
Mamma

har du nånsin varit kär?
Ja, ett par gånger.

kan man va kompis med ett ex?
Kan man väl absolut vara, om man nu finner något nöje i det.

vilken är din favoritfärg?
Rosa!

hur många kuddar sover du med?
Två!

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Antagligen inte.

när grät du senast?
Några dagar sedan!

när fick du senast en puss?
Några veckor sedan.

vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Rent ytligt så tänder jag sällan på feta killar. Annars är alltid attitydproblem och en negativ inställning säkra kort!

finns det någon som vet allt om dig?
Absolut inte. Så ska det väl vara?

tror du på änglar?
Aldrig reflekterat över...? Levande änglar, ja!

hur många par skor har du?
20 kanske?

vem fick du senast sms ifrån
Erik

Vad har du för väder?
Slask slask slask!

vad har/är du just nu?
Har/är? Jag har tjocka lår, och är lycklig!

vart är du just nu?
I min soffa.

Kommentarer
Postat av: cammie

=)

2011-02-08 @ 22:50:30
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback