Soliga 19 februari!

Datum: 2011-02-19 ♥ 12:40:48

Underbart att vakna i fint sällskap när solen strålar, och ha en ledig dag framför sig! Hade en riktigt mysig kväll igår, och kom precis hem. Natten bjöd inte på så mycket sömn, skulle helst av allt däcka i soffan nu! Men, ska lite spontant åka iväg till mamma & pappa. Var en månad sedan sist, så det blir mys. Pappa blev jätteglad när jag ringde och sa det! Hoppas på någon trevlans middag ikväll, och så ska jag ta en sväng på outleten för att kika efter jeans imorgon, innan det bär av hem till mig igen (Snälla, håll tummarna för att tågen går normalt, så att jag faktiskt KAN ta mig hem igen!).

Och det vore finfint med en sittplats på tåget nu, jag som lärt mig att sova på tåg och allt :P.
Hoppas ni har en riktigt riktigt fin lördag! Oavsett om ni passar på att gå ut och njuta av solen, städar, hänger i soffan, jobbar, eller vad fan ni nu än gör :D.

Tjärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Elena

Nej, det kanske inte var menat så.. Men så undrar man ju varför hon spekulerar överhuvudtaget i vårt förhållande och VAD som fått henne att tro att det inte skulle vara så bra som det faktiskt är. Ja, jättemysigt när de kommer över..



Hahahahaha, jadu det där skrattar jag själv åt emellanåt.. Så dum man kände sig! :D Hoppas du har en skön söndag innan det är dags för jobb imorgon :) <3

2011-02-20 @ 16:09:42
URL: http://elenasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback