Sista februari..

Datum: 2011-02-28 ♥ 05:57:45

Tiden går så äckligt fort!

Så otroligt pirrig idag, och kunde knappt sova inatt. Förstår inte varför jag ska vara så nervöst lagd :D. Känns som att det som händer idag kommer att påverka min framtid. Och, just min framtid är ju det käraste jag har! Herregud! Jag förväntas idag ge en bild av att jag är säker på vad jag vill. Jag vill bara skrika rakt ut att JAG VET INTE VAD JAG VILL!!! Jag vill bara se till att pengar kommer in varje månad, jag vet inte om det är just det här just nu, som mitt liv ska handla om. Äh. Jag vet fan ingenting!

Trött men ändå pigg. Öppning på jobbet, skönt med lugn och ro på morgonen. Om det nu inte är en hysterisk morgon, som det ibland är. Jaja. Få den här fucking dagen avklarad bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback