En liten goding!

Datum: 2011-02-12 ♥ 09:44:52

Frukost, kaffe, diskning, sortering av återvinningsgrejer och en tur iväg med tidningar har hunnits med. Förbannar som vanligt all jäkla disk, det är ju så sjukt tråkigt att diska! Googlade bänkdiskmaskiner och hittade en liten goding som gärna får bli min! Ska fråga pappa om lite råd, sedan ska den/någon annan banne mig inhandlas! Den röda var ganska schysst, men åh vad härligt om jag skulle hitta en rosa, till överkomligt pris! Ja, tyck gärna att jag är en hysterisk tönt, det kan jag bjuda på!


Kommentarer
Postat av: Elena

Den var livsfarligt god! Hahaha, hur ska jag glömma? Det var nästan så att man blev ännu mer angelägen om att verkligen få tag på choklad för att de snackade om frukt. Lite smått obstinata snorungar ;) Choklad är definitivt Guds gåva till oss, främst till oss kvinnor. Men har ju nu lyckats skaffa en karl som är minst lika chokladtokig, det är ju svinbra - då slipper man känna sig ultrafet själv ;)



Härligt med lite uppdateringar, ska läsa i kapp nu. Och du är inte den enda som suktar efter en diskmaskin, fyfan vad trist det är att diska! Usch! Hoppas du har en mysig helg! Pusspuss <3

2011-02-12 @ 20:56:47
URL: http://elenasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback