Alla hjärtans kväll.

Datum: 2011-02-14 ♥ 18:51:22

Fin dag, och jag har mått bra. Introduktionen på Yoga för barn i morse kändes ganska onödigt, då det bara var lite praktiskt gagg och något papper. Det är ganska meckigt (älskar uttrycket) att gå ifrån jobbet, så det känns så där när man faktiskt lika gärna kunde ha fått infon via mail eller så.. Men men, det var såklart positivt i alla fall! Ska bli jättekul!

På min rast passade jag på att ta en promenad i solen, skönt värre, om än liite kort då man bara har en halvtimme på sig. Gick och hälsade på hästarna, som var galna i snön :). Efter jobbet blev det en tur till Farsta och ett par jeans fick följa med hem från H&M. Får se om jag behåller dem.

So far so good alltså ;). Men vet ni vad som är dagens tråkiga? Nej det vet ni inte. Men fy vad jag känner mig tjock idag! Jag som verkligen försöker släppa allt vad kroppsnoja och sånt jävla tråkigt tjafs heter, men vissa dagar går det inte! Känns som att allt bara väller över överallt, känner mig FLÄSKIG! Hatar den känslan, och ska försöka få bort den nu! De där extra kilona är ju inte relevanta egentligen, jag är frisk, och fin som jag är, men fan vad trååååkiga de är ibland!

♥ All hjärtans har jag inte firat direkt, och lär inte göra. Men vet ni vad jag ska göra på fredag? Äta middag och ha trevligt (hoppas jag) med en fin liten själ jag dejtade som 16åring :D. Även om det inte behöver vara någon big deal så känns det jättekul! Så jag klarar mig utan pussar idag, haha.

Kommentarer
Postat av: Elena

Ja, de små ljusen var underbara. Svindyra dock, 30 kr för 4 ljus, de passar på de jävlarna!



Känner mig också groteskt fet och jävlig just idag, men det har vi ju i princip konstant gjort sen 90-talet så ;) Nu blir jag lite nyfis, vem du ska äta middag med hihi? Hoppas du får det trevligt hur som! :) <3

2011-02-15 @ 15:27:52
URL: http://elenasdagar.blogg.se/
Postat av: Elena

Ja, svartjobbare är man om man bryter visste du inte det? Herregud, det vet ju alla - du ligger efter Ida ;)



Allvarligt talat så förstår jag inte heller att folk orkar. Och det är precis som du säger. Har man som invandrare inget jobb, då "parasiterar man på den svenska välvärden" och är en "last för samhället". Men har man jobb så är inte det heller bra, för då får man många gånger höra att man kommer hit och "tar svenskars jobb". Vad ska man göra för att folk ska bli nöjda då? Lägga sig platt och dö? Usch, hatar den DEN HÄR TYPEN av rasism och snedvridna åsikter. Då är jag konstigt nog mer för den DIREKTA rasismen..



Jag har förresten slutat med yogan, tyckte det tog sån tid.. fick liksom inte ro, man måste ju vara i en speciell stämning som jag inte hittar längre. Men jag ska prova på Zumba idag, har du kört det? =) Tydligen riktigt bra! (K)

2011-02-16 @ 08:03:12
URL: http://elenasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback