26 februari.

Datum: 2011-02-26 ♥ 10:17:02

Slog som vanligt upp mina blå klockan 06.00 imorse, men låg faktiskt kvar och lyckades somna om! Skönt!
Blev havregrynsgröt med frysta bär till frukost, riktigt länge sedan jag åt gröt. Så sjukt; när jag skulle göra gröten så öppnade jag skafferiet och tänkte lite snabbt "jag kanske inte har havregryn... eller jo, klart jag har", och hittade mycket riktigt en påse. När jag satte mig framför tv:n och skulle äta så visas det en bok i Nyhetsmorgon, och hon berättar att några gymnasietjejer skrivit en bok om att bli vuxen. Och att "man är vuxen om man har havregryn hemma!". Fatta vilket sammanträffande :D. I övrigt en väldigt löjlig kommentar. Vuxen är man den dagen man fyller 18! Sedan kan man vara mer eller mindre mogen, och vissa är jättebebisar hela livet. Inget att vara stolt över direkt.

Så, det var min lilla morgonhälsning. Nu blir det en kopp kaffe innan dagen drar igång! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback