To do today ;)

Datum: 2011-04-03 ♥ 11:51:34

Idag har jag verkligen att göra. Och, Guuud vad många saker jag då hittar på för att INTE göra det andra ;).

Idag borde jag (för att slippa det i veckan.. typ)

* Få undan all ren tvätt.

* Göra i ordning klädkammaren (igen).

* Rensa ut de kläder som ska säljas/kastas/skänkas/ner i källaren.

* Bädda rent.

* Dammsuga.

* Putsa köksfönster.

* Slå in presenter till mamma.

* Yoga (inte för att jag då slipper det i veckan, men jag måste ändå)

* Betsa mina köksmöbler vita.

Disk och allmänt plock är ju sånt som alltid måste göras också, det kanske inte måste skrivas in ;).
Har fotat en massa "skit" som ska upp på Tradera också, men det lär jag inte få tummen ur för att göra på ett bra tag ;). Har sett att det finns någon bok om att bli mer effektiv i vardagen, "Få det gjort" eller något sånt. Vore nog något för mig! Fick t.ex. papper från Skatteverket för ett tag sedan, om att jag (och alla andra) ska skicka in sitt lägenhetsnummer. Har jag gjort det? Nej! Det har legat i ett par veckor, och skulle ta mig max 2 minuter att fixa. Men, jag bara skiter i det. 

Vissa saker har jag bara extremt svårt att komma till skott med, vet inte vad det beror på. Känns som att det är någon slags olust att sätta sig in i saker. Jag har inte ens läst igenom det där från Skatteverket, för jag känner bara "Jajaja, inte nu". Samtidigt älskar jag att vara produktiv och få saker och ting överstökat.

NU tog jag faktiskt fram pappret och läste igenom det. Så, dags att fixa det!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback