En deppig dag i solsken!

Datum: 2011-04-16 ♥ 13:36:47

Jag älskar sol, och jag uppskattar oftast helgerna till tusen! Trots det är jag fortfarande inne i något depp-träsk. Eller egentligen är det nog inte depp depp, det är nog mest att saker och ting känns så jävla tungrodda! Jag är egentligen ganska nöjd och tycker livet är rätt fint nu. Alldeles för mycket att grubbla över nu bara. Och jag vågar inte skriva ett knyst om det i bloggen, då jag inte litar på folk. Men senast om 1,5 månad hoppas jag kunna vråla ut glada nyheter! Ja glada nyheter för MIG alltså, inget storartat som är betydande för någon annan.

Nog om det. Ikväll ska jag till Flen och fira min svägerska som fyller 40. Har sån minimal lust till det, men ibland måste man ju bara kamma till sig och göra det man bör :D. Ska dit igen nästa helg, för att fira min mamma, och fira påsk antar jag... Det blir mysigt! Skönt att vara ledig från jobbet ett par dagar också! (Som sagt... önskar att jag kunde skriva mer..).

Ska dricka ur kaffet nu, klä på mig igen och sedan packa ihop mig och sticka till stan. Försöka hitta ett par svarta brallor med hög midja och lite strumpbyxor och grejer.

Ha en skön helg, ta vara på det ni vill! (Klurigt va, haha)

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback