10 april.

Datum: 2011-04-10 ♥ 17:25:14
Mysig aprilsöndag! Synd bara att liite söndagsångest alltid infinner sig hos mig.. Men men!

Vaknade strax efter 7 och hade en slö morgon i soffan. Det är ju bland det absolut BÄSTA under helgerna!
Efter frukosten gick jag i alla fall ut i solen och begav mig mot Farsta. Halvvägs insåg jag att jag glömt sätta över pengar till Visakortet. Mamma hjälpte mig med det, och när jag väl kom fram insåg jag att jag gjort en klassiker à la Ida ;). Vara i centrumet 1 timme innan det öppnar! Suck! Solen sken ju i alla fall, alltid något. Lidl hade öppet, så gick in en sväng där. Och jag förstår inte vad folk (t.ex. min mamma) handlar där inne! Jag kom i alla fall ut med en ananas, haha.

När centrumet väl öppnat tog jag en sväng inne på Clas Ohlson, utan att hitta något. Åhléns hade inte heller något som fick följa med hem, KONSTIGT nog! Var ju på jakt efter en hushållsvåg, men hittade ingen som passade. Handlade lite mat och annat innan jag begav mig hem igen. Gjorde mig i ordning och stack in till stan istället. Ingen våg där heller! Men, en present till brors sambo som fyller 40 till helgen. Skönt att ha det avklarat!

Förutom färsk ananas så köpte jag hem jordgubbar och vindruvor (dock inte från Lidl ;), så tänkte göra en fruktsallad och slänga in i kylen! Fruktsallad är sjukt underskattat! Kommer ihåg när jag var liten och man fick toksmarrig fruktsallad (minns inte om det var hemma, i skolan, lekis, fritids eller what ever) med banan och russin, bl.a. Vansinnigt gott, så länge det inte är torrt!

Börjar bli dags för lite bilder här snart, jag vet!

(K)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Var jordgubbarna från turkshoppen? ;)

2011-04-10 @ 18:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback