30 oktober.

Datum: 2010-10-30 ♥ 08:42:16

Idag var jag uppe med tuppen som vanligt! Enda dagen jag kan sova ut brukar vara söndagen! Får se hur det blir imorgon, förmodligen vaknar jag toktidigt då med! Utgång med Cerese ikväll, och dagen efter kan jag ju aldrig sova.
Får se vart vi hamnar. Lite sugen på sunkhak på söder, haha.

Tanken när jag gick upp var att jag skulle börja städa med detsamma. Hmm. Jag är inte direkt blixtsnabb på att komma igång! Skyller på att jag är förkyld och går lite back på energi ;). Men, städa måste jag.. snart. Ser ut som att någon slängt in en handgranat här. Blä! Tvättade igår också, så en massa kläder att vika. Orkade faktiskt inte igår! 

Funderar på att även byta glödlampa i hallen. Den gick för bara en vecka sedan, haha. Det är så typiskt mig att strunta i att byta! Tycker inte det är nödvändigt, går ju att tända inne på badrummet och i köket, för lite mer ljus i hallen... Men ja, får nog slå till på nya lampor idag! Kan vara trevligt med belysning när man ska göra sig i ordning ikväll. (Inser att jag framställer mig själv som en riktig ärketattare, men jag bara ÄR sån här! Konstig!)


Nej, dags att sätta fart! Först frukost, sedan städning! Ska lämna tillbaka en jacka på Igor Sport innan jag möter upp C också, inte glömma!

Ha en riktigt skön helg! Puss!

Kommentarer
Postat av: Elena

Hoppas du och Ces fick en bra utekväll! :) Är du förresten konstig så är jag också det ;)



Ja, köksbordet blev kanon. Så kul att pyssla :) Mammsen hann inte se bloggen innan, men glad blev hon iaf!



Hoppas du får en bra vecka på jobbet! <3 Puss!

2010-11-01 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback