Noo pictures for yoooou ;)

Datum: 2010-11-28 ♥ 20:57:05

Nej, för jag orkar inte jävlas med kameran och datorn. Vi är inte riktigt vänner just nu. Har faktiskt fotat dagens pyssel, ett pepparkakshus! Gud vad det är meckigt!! Ett riktigt helsike! Men fiiiint blev det! (Okej.. det blev personligt i alla fall).

Lite nere just nu. Inte den där gamla söndagsångesten, den har jag inte så ofta (trots att jag öppnar på måndagar, vilket ju halvsuger). Saknar "någon" en aning. Åh. Jag vet varken ut eller in, men hjärtat liksom skriker, för första gången på LÄNGE! Hur ska det här bli? Håll tummarna!

Jaja! Tjat tjat! Jag hittade en schysst jacka förut i alla fall! En svart, enkel dunvariant. Mysigt! Blev en stickad tröja och en flanellskjorta i typ tunikamodell (vilken klockren beskrivning..).

Har ni sett reklamen för "Bonde söker fru", som går just nu? Med den kvinnliga bonden (tror att det bara finns en), som sjunger "en taggatrrråååå' en taggatrååååå' blablabla"?? Jag DÖR! Haha, så pinsamt!! Den serien måste vara bland de mest pinsamma som någonsin producerats, förstår inte hur man kan med att titta på det!

Nu ska jag mysa ner mig en aning i soffan, innan det är dags att sova! Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Elena

Precis, men det är ju som sagt efterblivna båda två. Det borde vara körkort på att få skaffa barn, en del borde bara inte få ha barn när de inte ens kan bete sig som vuxna själva!



Förresten, så var tyvärr Extra hydrating face cream slut.. Trodde nämlisch att det fanns en burk kvar, men icke. Dagkräm finns ju dock för 10 kr mer, vilket i princip samma innehåll! :)



Ha en bra dag! Puss <3

2010-11-30 @ 12:40:59
URL: http://elenasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback