9 november.

Datum: 2010-11-09 ♥ 19:24:32

Idag var jag på plats på jobbet igen, riktigt skönt! Skulle vara där tidigare än vanligt, för att hinna med ett möte imorse. Det gjorde jag också, trots att jag lyckades hoppa på fel tunnelbana på vägen, haha.
Usch, blir faktiskt lite stressad av att ens tänka på kollektivtrafiken, nu när det kommit snö! Det kaos som rådde förra året när vintern var så jävlig, går knappt att beskriva! Om jag kommer in till stan så är det lugnt, då kan jag alltid gå till jobbet. Men, det är just det där med bussen in mot stan. Om den behagar gå eller inte! Jaja, ingen idé att varken gagga om det här, eller bekymra sig. Går ju inte att påverka alls :)

Ikväll har jag faktiskt lagat riktig mat! Inte ofta jag gör det på kvällen faktiskt. Blev fisk och skaldjurssoppa. Rätt gott! Ordentligt mätt nu, och trött. Blir med största sannolikhet soffan ikväll :)

Haha, ringde pappa förut när jag var på väg hem.
Jag: Jag tänkte göra soppa ikväll. Men, hur gör man? (ja, jag har aldrig gjort soppa)
Pappa: Plättar?
Jag: Nej, soppa! Som man äter med sked!
Pappa: Städa?
Jag: SOPPA! Man äter med sked ur djup tallrik!
Haha! Pappa hör dåligt i vanliga fall, och det blev inte direkt bättre av att jag gick bland en massa bilar och bussar. Söt!

Imorgon blir det jobb halva dagen och kurs under eftermiddagen. Hej och hå!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cerese

Haha underbara pappa, jag hör ungefär lika dåligt så ;D

Skönt att du är frisk igen! Puss

2010-11-12 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback