28 november.

Datum: 2010-11-28 ♥ 09:15:26

Jahapp, första advent idag! Tycker det känns alldeles för tidigt, jag har ingen lust med det än :p. Förstår inte hur allt kan gå så fort! Igår kväll fick jag en liten ångestsväng av att jag snart fyller 22! Inte för själva åldern i sig, men en massa runtomkring, som inte är någon idé att tjata om här. Hur som helst, första advent it is! Har fått upp nya fina julstjärnorna, som iofs verkar vara lite sneda och rangliga. Perfekt! ;) Igår åkte ett par julgardiner upp också, efter att pappa flyttat gardinstången.

I fredags bjöd jag ut pappa på middag, hans present på Fars dag. Trevligt! Igår följde jag med honom in till stan och till tåget, för att strosa lite i butiker sedan. Blev en del köpt, dock inga julklappar. 300 spänn på Apoteket, fy!
Var på jakt efter en underbar väska från Björn Borg, som tyvärr var slut i svart. Typiskt! Omöjligt att hitta snygga väskor!

Igår kväll hade jag en riktig myskväll för bara mig! Inte ofta det händer, att man bara njuter av att vara själv! Lagade jättegod mat, låg i soffan med tända ljus och choklad, och slocknade strax efter 22! Underbart, och totalt pensionärsaktigt!
Idag vaknade jag skapligt och tog en sväng ner till källaren för att rota fram lite julgrejer. De får dock vänta ett tag med att komma fram, nöjer mig med adventsbelysning ett tag. Måste köpa långa ljus idag också, så jag kan tända det första!

Ska äta lite frukost, göra mig i ordning och bege mig till Farsta en sväng. Ska se om jag hittar någon snygg vinterjacka! Den jag har nu duger att ha på jobbet, men vill gärna ha något annat privat. Kanske hittar jag någon julklapp också! Fast jag har inte skrivit ihop någon lista än, så det kanske får vänta. Jag som annars är världens rörigaste, bara måste fixa listor när det gäller julklappar! Annars blir det så virrigt :)

Ska lägga upp lite bilder under dagen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback