21 november

Datum: 2010-11-21 ♥ 16:34:13
Härliga helg! Äntligen något positivt :D. Hade en så otroligt mysig kväll igår, och morgon idag. Det FINNS fina killar, I knew it!! ;D Det här ger mig en bra start på nya veckan.

Förra veckan sumpade jag mitt betalkort, busskort och hela baletten. Hela veckan blev fucked up pga det, såna skitsaker egentligen, som ändå ställer till så mycket tjafs! I fredags fick jag hem nytt kort, och imorgon ska jag till banken och aktivera det. Hoppas att DET ska gå bekymmersfritt också!

Första advent nästa söndag. Då ska det vara julpyntat här hade jag tänkt, mysigt värre! Har köpt lite nya fina stjärnor som ska upp, och lite tomtar ska rotas fram. Julblommor köpas och eventuellt ska julgardiner upp! Det ska synas och kännas att julen är på g, men behöver inte vara hysteriskt :p. Jag är ju inte hemma över själva julhelgen heller, så jag tycker inte jag behöver vräka på så enormt.

Nu ska jag häcka i soffan framför tv:n. Tv4+ är världens bästa söndagskanal, det ni!


Kommentarer
Postat av: Elena

Idis, fått hjärnsläpp - vad var det för produkt du skulle ha? Var det en sådan där rund burk, hydrating face cream? <3

2010-11-23 @ 21:43:02
URL: http://elenasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback