18 november.

Datum: 2010-11-18 ♥ 18:03:40

Idag fyller min storebror 29 år ♥, jag får fira i efterskott. Lika bra det, för idag är en riktig skitdag.
Bara så trött och ledsen, ingen lust med något alls. Eller jo, åka bort. En fet jävla semester! Skulle kunna åka på vilken grisig charter-resa som helsst, med all inclusive! Bara VARA! Sola, vila, bada, äta och dricka gott, läsa, prata skit..

Imorgon kväll blir det bio, och på lördag pizzabak med trevligt sällskap! Ska försöka rycka upp mig tills dess!
Tror jag ska städa och rensa lite ikväll. Att jag inte är någon städtjej är ingen hemlighet, men det kan verkligen vara ett sätt att rensa bort tankar och skithumör på! Otroligt men sant.


Kommentarer
Postat av: Elena

Haha ja, verkligen en tjockis med fokus på kalorier redan då haha ;)



Den doften minns inte jag, men den låter ju trevlig ;) Fan vad mkt skoj vi haft tsm! Byta lite sudd snart? ;) (K) <3

2010-11-20 @ 12:54:50
URL: http://elenasdagar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du mår bättre i dag ida. Dessa skitdagar är en del av livet... Vi alla har det så ibland! Rensa är bra då, det tycker jag också :) Kram på dig!

2010-11-21 @ 11:11:13
URL: http://sberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback