14 november

Datum: 2010-11-14 ♥ 21:43:19

Firat fars dag idag. Mycket tårta blev det! Av mig fick pappa "presentkort" på en middag ute nästa gång han kommer och hälsar på. Blir nog om två veckor! Vi var hemma hos min äldsta storebror och firade, fick träffa deras lilla nykomling också! En liten chokladbrun, ulligrullig kattunge :D.

När jag kom hem ikväll började jag med grönsakssoppa! Kokar så att jag ska ha i veckan tänkte jag, så jävla duktig man känner sig ;D. Den här soppan är rätt bra att ha som middag när man ska försöka dra skalan på vågen nedåt en aning ;). Vägde mig idag (EFTER all tårta och bullar, bara för att det fanns en digitalvåg där), och tanken är nog att 7 kg ska bort. Själva siffrorna är ju egentligen obetydliga, det säger ju inget om hur man ser ut eller känner sig, men jag tror att det kan bli lagom så! Senaste månaderna har jag gått ner 3-4 kg, ska försöka speeeda på det liite mer nu :)

Imorgon efter jobbet ska jag träffa Emilia! Kul att det ääntligen blir av! Förra gången det var planerat blev jag sjuk! Jag är på hetsjakt efter skor (Converse är inte tillåtet längre, hehe), får se om jag lyckas med att hitta några imorgon. Helt omöjligt tycker jag! Hinner nog med en fika också. Vad sägs om Paradiset på höjden? ;)

Nu ska jag snart göra kväll här (vad menas med det egentligen? haha). Börjar jobba 7 imorgon, så vore fiffigt om jag kom i säng i hyfsad tid.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elena

Halloj sötgöte! Vill bara tips om att det är utförsäljning på rosen- och lavendelprodukterna nu. Upp till 70 % rea! http://amorozasutforsaljning.blogg.se/

2010-11-17 @ 19:45:11
URL: http://elenasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback