Jag vill!

Datum: 2010-05-03 ♥ 18:48:41

Ja, jag vill så gärna blogga, egentligen. Men jag hittar ingen ork eller energi! Dessutom vill jag alltid skriva så mycket, och bloggen kanske inte är rätt forum för det. Jaja.

Igår var jag ute och sprang för första gången sedan förra sommaren. Alltså... Okej att man kan känna sig lite otränad.. Men det här var något helt annat. Jag trodde att jag skulle DÖ! Blodsmak i munnen och så andfådd att jag fick tryck över bröstet. Inte okej, och otroligt pinsamt! Idag har jag promenerat både på lunchen och till/från bussen till/från jobbet (det är en bit, så tar tunnelbanan annars). Totalt drygt en timmes effektiv promenad under dagen, ska fortsätta med det och hoppas att joggingrundorna blir något mer normala framöver ;).

Fick ett samtal idag om att jag ska få nytt golv i köket på fredag! Äntligen! Det har varit trasigt sedan jag flyttade in i september, inte kul att ha det risigt hemma. Vill väldigt gärna ha nya tapeter i rummet också, men det får jag väl bekosta själv.

Igår satt jag nere vid badet en stund. Tar inte ens fem minuter att gå dit, underbart! Nu är det bara sommaren som saknas!



Härligt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

åh, vad mys det såg ut där vid vattnet!

2010-05-03 @ 19:06:52
Postat av: Cerese

Du kan skriva så mycket du vill, det är kul att läsa när du skriver :)

Vad duktig du är som ändå tog dig ut och sprang! Jag skulle aldrig komma på tanken ens ;) Lycka till med fortsättningen! Puss

2010-05-04 @ 08:15:10
URL: http://cereski.blogg.se/
Postat av: Carro-The Lantismamma

Ja du,ibland tappar man ork och energi. Känner igen det där;-) Kram och tack för den fina kommentaren på bloggen!!

2010-05-16 @ 21:51:52
URL: http://thelantismamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Usch... så kände jag också när jag inte hade tränat på ett tag men vet du vad... det går mycket snabbare än man tror. Plötsligt är man inte döende efter fem steg längre och då känns det myyyycket bättre. Det går fort att komma dit ;)

2010-05-19 @ 17:26:27
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Elena

Haha, jag försöker så gott jag kan. Du är dessvärre sämre på den fronten, skärpning, din blogg är min favorit ju :)



Hahahah ja du, det hade varit en fin blandning ;) Förresten så är inte tabletterna vitaminer utan knark ;) Hur går allt, jobbet och så?



Ta hand om dig sötgöte! Pusspuss <3

2010-05-21 @ 14:26:03
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback