Tvättmorgon.

Datum: 2010-03-27 ♥ 07:44:36

Uppe och tvättar idag. Finns väl roligare saker än att kliva upp kl. 7 en lördag, men morgontiden är den längsta, och måste ju passa på när jag är ledig...

Var hemma halva torsdagen och igår. Vid tretiden i torsdags fick jag så ont i magen att jag inte kunde röra mig, kunde bara sitta på en stol som en invalid. Fick åka hem, vilket var ett helvete bara det! Blev något bättre igår, men fortfarande ont, speciellt när jag anstränger mig. Vet ju att det antagligen är magkatarren, så nu är det dags att skärpa sig "igen". Inget mer slarv med maten, inte stressa så jäkligt, och inget kaffe! Kaffet är faktiskt nästan svårast... Sedan slutet av februari har jag druckit typ 5-6 koppar, men det var tydligen för mycket det med.. Får försöka sluta helt.

Ser inte ut att bli så soligt ute idag, men det känns ändå vårigt. Har fönstret öppet, och det "låter" somrigt utanför, haha. Vet inte vad det är, men vissa ljud kan jag verkligen associera till sommaren... Fåglar, fötter mot asfalt och bilar (?) som hörs på avstånd... Älskar't!

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och passa på att plocka lite här medans tvätten går.

Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Jag tycker det också, men som den anonyma person som kommenterade sa att byn är liten och många föräldrar är upprörda. Så, det var nog bäst att radera det för att inte riskera någonting.

2010-03-27 @ 12:03:33
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback