Morgonsol!

Datum: 2010-03-16 ♥ 07:18:06

Gud vad jag älskar morgonsolen som tittar in genom fönstret! Känns så vårigt och underbart! Kan ju fortfarande vända och bli "vintrigt" igen, men man får passa på att njuta så länge det går!

Har kommit in i någon period nu när jag vaknar innan väckarklockan och är hyfsat pigg! Tror det har med ljuset att göra. min lägenhet är jätteljus redan innan 6, trots att persiennerna är nere. Det är ju bara bra att jag vaknar och är pigg, med tanke på att jag varit hysteriskt morgontrött hela vintern. Igår var jag nog ändå rätt trött, eftersom jag lyckades gå på fel buss på väg till jobbet, haha..

Idag slutar jag tidigt, hoppas att jag verkligen kan gå då så jag hinner med det jag tänkt. Ska fixa nytt leg, göra lite återköp och titta om jag hittar någon vårigare jacka.

Igår på kvällsmötet fick jag veta att en kollega ska sluta, efter bara 5 månader. Tråkigt, gillar henne! Dock förstår jag varför hon vill sluta, det är en väldigt speciell arbetsplats. Känns som att en efter en hoppar av! Nu ska hon börja jobba på ett privat ställe som jag sökte jobb på för några månader sedan! Lite märkligt sammanträffande :).

Dags att gå till bussen! Satsar på att ta rätt idag ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Cerese

Jag har också varit väldigt morgontrött hela vintern men nu när solen kikar in på morgonen är det såå mycket lättare att komma upp och dessutom känner jag mig helt utvilad, underbart! :D

Tråkigt att en bra kollega ska sluta.. hoppas det kommer in någon annan som är minst lika bra bara..



Kramar i vårsolen! <3

2010-03-17 @ 15:42:36
URL: http://cereski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback