Lördag <3

Datum: 2010-03-20 ♥ 07:28:53

Igår sa jag till mamma att "jag går väl upp vid åtta imorgon och tittar på banrprogrammen". Det gjorde jag alltid som liten, och jag tror inte att min kropp uppfattade ironin riktigt, eftersom jag vaknade innan sju idag ;). Typiskt, när man egentligen behöver sovmorgon.

Besöket hos musikpedagogen igår var verkligen suveränt! Hon är verkligen sjukt duktig, och har så mycket positiv energi! Tyvärr var hon ju så duktig på att spela och sjunga att man fick komplex, haha. Gick jättebra att promenera dit med småttingarna också, blir så glad när dom är så duktiga! ♥

Söta K, som var med, sa senare att "jag har haft en bra dag idag", så det måste man ju vara nöjd med ;)

Jag och K diskuterade lite musik också...
Han: Michael Jackson, han var med i Melodifestivalen!
Jag: Nja.. Han har ju dött vet du, han sjunger inte mer.
Han: Aha. Men vet du vad dom sjöng i Melodifestivalen? "Jag vill om du vågar!"
Jag: Ja, vet du vad den tjejen heter då? Pernilla Wahlgren.
Han, efter en stund: "Camilla Carnegren, har hon dött då?"

:D Han är så söt och har sån humor att man blir alldeles lycklig av hans närvaro. Sedan kan man bli tokig på honom också, iofs. Hans favoritlekar är att springa runt hysteriskt och vara Batman, Spiderman, Ben Ten, StarWarsgubbe eller tjuv. Känns som att man påminner honom 200 gånger per dag om att vi inte springer inomhus, haha.

Hoppas ni får en underbar helg! Idag är sista soldagen på ett tag, så njut för sjutton ;D.



Kommentarer
Postat av: Elena

Ja, visst är den fin :) Det gör jag verkligen!



"Camilla Carnegren" hahaha tooksöt! :D <3

2010-03-20 @ 08:37:50
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback