Fredag!

Datum: 2010-03-19 ♥ 07:44:47

Hej och hå. Halv två kom jag i säng inatt, efter en trevlig kväll på söder. Riktigt härligt sällskap, och alkoholmängden blev precis lagom för en torsdagkväll ;). Riktigt tråkigt att säga hejdå inatt, men men...

Idag är det stängning för mig på jobbet. Ska iväg till skogen på morgonen, och vid 13 ska jag ta med några kids till en musikpedagog, för en viss killes skull. Aldrig varit där förut (jag), så det ska bli kul att se och göra något nytt! Trots att jag inte är universums piggaste tjej idag så blir nog dagen helt okej! Och den blir avslutad på bästa sätt, hos mamma och pappa! Ikväll har jag önskat köttbullar, haha. Imorgon ska jag och mamma ta en shoppingsväng, och på kvällen hoppas jag på lite trevligt tjejsällis :)

Hoppas ni får en skön helg! Lev i nuet och VÅGA göra det som är mest läskigt! Man ångrar ALLTID det man inte vågade :/.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback