Försöker.

Datum: 2010-03-14 ♥ 19:53:19

Uppdatera lite! Har inte så mycket att skriva bara :)

Sedan sist har jag hunnit fylla 21 och börjat jobba heltid ;D. Födelsedagen var fin! Firade med familjen dagen innan, alla var här och det var underbart! Fick fina sängkläder, presentkort, böcker, inredningsgrejer, lotions & duschkrämer och en massa annat fint :). Själva födelsedagen spenderade jag ju på jobbet, men efteråt blev det fika och lite sånt med Emilia! Idag har jag börjat läsa boken jag fick av henne; "Konsten att läsa tankar", så watch out, haha.

Den här veckan var rätt hård på jobbet, då en kollega varit borta hela veckan, och vi inte fått någon vikarie. Helgen fick därför bli extremt LUGN! Målet var bara att få en sovmorgon, haha. Vaknade vid 8 både idag och igår, men det får duga :). Igår gjorde jag lite fint här hemma. Putsade fönster, och skulle sätta upp nya köksgardiner som jag beställt. Strök och satte upp dom, bara för att upptäcka att dom var alldeles för små... Typiskt!

Idag har jag saknat min lilla familj ovanligt mycket! Nästa helg får jag träffa dom, längtar redan :)

Kalla fakta om kokain nu. Skrämmande med en drog som blivit så jäkla "glorifierad". Som att det är finare att snorta kokain på en innekrog, än att använda heroin på plattan liksom.. Hm. Tror aldrig att jag skulle våga testa! Fast jag skulle ju inte ens våga röka på ;P.

Ha en underbar vecka folks!

Kommentarer
Postat av: Elena

Kul med uppdatering gull!



Jag skulle varken våga eller vilja testa sånt skit, det är ju inte direkt något man bör sträva efter heller! Man har ju sett hur det går för folk av att bara "prova en gång"..



Den boken är bra, jag lånade av mamma och läste den för ett tag sen.. Jäkligt intressant =)



<3

2010-03-14 @ 22:58:40
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Emilia

Najs med heltid ju! :D

2010-03-15 @ 18:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback