Världens mest patetiska kommentar..

Datum: 2010-01-24 ♥ 10:56:05



Caroline Winberg är med på Nyhetsmorgon. För det första är hon ju mager som ett skräckskelett, för det andra..
VARFÖR måste alla modeller jämt jämt säga "Det är inte så glamouröst som folk tror". Att vara modell är så mycket tuffare än vad "folk tror". Hur kan man uttrycka sig så? Hon blev "upptäckt" som 17åring, alltså kan hon aldrig ha haft något annat jobb. Hon har aldrig slitit för skitpengar. Hon är säkert borta långa dagar och så, visst. Men hon tjänar feta pengar på det! Miljooooner! Mer pengar under ett år än vad du eller jag tjänar under en hel livstid, typ.

Att dra fram gamla jeansen och åka till förskolan och jobba häcken av sig för skitpengar är inte heller så glammigt som folk tror ;).

(Nej, jag är inte bitter! Jag älskar ju mitt jobb och är nöjd med mitt liv. Jag är bara så less på den där kommentaren att "det är inte så glammigt som folk tror", när det i själva verket är värsta gräddfilslivet de lever).

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elena

Håller med dig till 100 %! Subba! :D



Puss <3

2010-01-24 @ 13:19:13
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback