Vår vår vår!

Datum: 2010-01-13 ♥ 19:28:52

Så, nu har jag för andra kvällen i rad lyckats sparka ner tidningarna på hyllan under bordet medans jag bloggar! Dags att rensa upp?

Måste bara lägga in en bild på mina fina tulpaner jag köpte idag. 15 kr för 10 stycken, det är billigt! Och billigt älskar jag, det vet ni va? ;). Apropå temat "tantvarning" (ang. mina spislock) så är det säkert ännu mer tantigt att visa upp bilder på sina blommor. Ska jag skicka in bilden till Allers också kanske? Jag har en på min fina vita amaryllis också!

Ljusrosa blev det, finast! Fasen vad vårigt det känns! Mamma började alltid köpa hem tulpaner så fort de fanns i butik! Ja, det gör hon ju säkerligen nu också, men det märker jag ju inte av direkt.
Vasen har jag fått av mamma & pappa :)



Lade cellofan i botten för att de skulle komma upp lite. Mamma påpekade att det "är modernt" att låta blommorna "drunkna" i vasen. Tack mamma, men jag är inte så mkt för moderna ting ;)

Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Ja, speciellt när det är på dagis!

Idag var det sju barn :)

2010-01-13 @ 20:20:23
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Cerese

Åh vad fint det är med tulpaner! Speciellt dessa rosa :D

2010-01-13 @ 20:25:50
URL: http://cereski.blogg.se/
Postat av: Elena

haha din mamma är så gullig :)



Btw kan vi vara tanter tillsammans, för jag la också ut en bild på blommor idag haha :D <3

2010-01-13 @ 20:48:21
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Emilia

Gud vilken fin vas! Och tulpaner som är så mysigt :D

2010-01-14 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback