Utmaning!

Datum: 2010-01-07 ♥ 19:42:27

Snacka om att jag flängt runt idag! Känns som att jag kammat igenom hela Sthlm i jakt på en Interflorabutik! Det har jag ju självklart inte, men jag åkte runt till fyra (!) olika ställen utan att hitta EN enda blomsterbutik som tar emot Interfloracheckar. På hemvägen var jag så arg att det kändes ända ner i magen, haha.

Vet ni vad jag har bestämt idag? Inget mer godis eller chips, fram till påsk till att börja med! Idag har jag faktiskt varit godisfri en vecka, "bara för att"! Känns bra och det ÄR bra! Som liten klarade jag ett år utan godis, så det vore väl själva f*n (varför börjar jag plötsligt censurera mina svordomar? :P) om det inte gick ett par månader nu!
Kakor och "sånt" äter jag så sällan, så det behöver jag inte förbjuda.. Köper aldrig hem det, och det ska jag ju självklart inte börja med nu heller. Men jag tänker äta det på kalas och liknande!

Ikväll blev det riktig husmanskost till middag. Kyckling, potatis, brunsås, broccoli & blomkål. Gott eller vad? Herregud! Måste slå ett slag för hsmkosten och börja laga mer sånt :D.

Imorgon ska jag göra i ordning min klädkammare. Och gå ner i källaren med julsakerna!

Vad hittar ni på ikväll?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elena

Luftslottet som sprängdes, sett den? Om inte, se den - riktigt riktigt bra! :D



ha en bra dag söt!

2010-01-08 @ 14:47:21
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Heja på med godisförbudet....=D Jag & syrran hade oxå godisförbud i ett år när vi var små....vi fick pengar av Mamma & Pappa om vi klarade det,och det gjorde vi.Problemet va ju bara att allt godis vi fick la vi varsin påse i frysen...haha =D segisarna var INTE goda att äta den...hihi =)kexchokladen funkade bättre minns jag...=)



Jag har gett som nyårslöfte att "bara" äta godis EN gång i veckan,men har svårt att bestämma om det ska va Fredag eller Lördag jag får äta nåt extra....=P



Varma kramar från ett iskallt Mora <3

2010-01-08 @ 19:46:14
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback