Slut som artist ;)

Datum: 2010-01-10 ♥ 19:18:58

En trött Ida som skriver. Idag har jag inte gjort något vettigt alls faktiskt. SKÖNT! Sov hos S inatt, det var mysigt :) När jag kom hem i förmiddags bytte jag faktiskt om till morgonrocken och lade mig i soffan för lite tvskit och sömn :D. Härligt! Bakat har jag faktiskt gjort också. Fick sånt sug! Efter själva bakningen alltså. Blev muffins som får hoppa in i frysen. Fast självklart har jag smakat! Annars inget godis i helgen, så jäkla skönt.

Imorgon är det första dagen på mitt nya jobb. Hjälp vad pirrigt! Otroligt roligt, mysigt och spännande, men som sagt; pirrigt! Ska bli fantastiskt att få lära känna en helt ny barngrupp! Och arbetslag! 15 pojkar och 2 flickor i gruppen, det blir nog annorlunda :D.

Ikväll är det dags för underbara "I en annan del av Köping" igen! Som jag längtat ♥.

En bild som är totalt off topic.. Både tofflorna och pumpsen stod där i öppningen till klädkammaren, jag har inte arrangerat det! Tyckte det såg så kul ut. Party möter myskväll liksom. Ett foto som egentligen visar väldigt bra vem jag är :D Skulle inte klara mig utan varken slappa myskvällar eller lyckade partykvällar med vänner!


Kommentarer
Postat av: Anna

rolig bild=)

2010-01-10 @ 19:27:45
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: elena

det nya jobbet kommer gå galant! :) <3

2010-01-11 @ 17:04:10
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback