Kvällstjafs.

Datum: 2010-01-05 ♥ 22:44:46
En seg dag lider mot sitt slut! Imorgon är det jag som börjar dagen med en långpromenad i kylan!

Går och väntar på besked kring min lägenhet. Om jag får bo kvar eller inte... Om jag inte får överta kontraktet (bor i andra hand idag) så måste jag flytta sista februari. Fan vad ledsen jag blir då! Får hoppas på det bästa och tänka positivt i alla fall! Det ska nog gå bra!

Har ju inte låst bloggen än, så vill egentligen inte skriva så mkt privat... Men vill ju ändå ventilera mig lite ;).
Just nu förstår jag mig inte på män riktigt. Eller det gör jag väl iofs aldrig. Smådejtat (hur fan gör man då? haha) lite under hösten/vintern. Inget som blivit speciellt seriöst. Men något kanske kan bli det... Grejen är bara att jag tycker det är så otroligt svårt att känna och veta vad som är rätt. vad vill jag, vad känner jag? Vad vill han? Jag är jättedålig på att tolka signaler! Jag behöver nästan att killen säger rakt ut till mig exakt vad han känner och tycker. Jag förstår inte att någon är kär i mig om han inte säger det.  Åh! Det känns ju mysigt och bra, men samtidigt så osäkert och läskigt! Jäkla trassel.

Nu ska jag hoppa i säng.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback