Jävla skitbajs!

Datum: 2010-01-03 ♥ 21:39:51


Tänkte skriva ett inlägg och lägga in bilder till, men blogg.se kan fanimej s*ga min k*k! JÄVLA SKITAPOR! Jag har bloggat på blogg.se i 3-4 år, och det har ALLTID varit taffligt! Det krånglar fan ALLTID med bilder! Så gaaaalet frustrerande, för all blogglust försvinner! Morr!

Jag kanske kommer att sätta lösen på bloggen. Eller jag kommer med största sannolikhet att göra det! Hör av dig via mail eller lämna en kommentar med din mailadress om du vill ha möjlighet att läsa min blogg sedan. Vill vara lite mer privat här än vad jag är nu, och det känns inte bekvämt om kreti och pleti ska kika in.

Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Elena

trogen läsare vet du, elenahallin@hot.. <3

2010-01-04 @ 13:11:30
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: gabriella

Åh jag läser gärna din blogg...

min mail. [email protected]

2010-01-04 @ 16:52:45
Postat av: Cecilia - gravid i v.40

Gamla grannen kikar in emellanåt och skulle gärna fortsätta om hon bara fick:)

2010-01-04 @ 22:24:08
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback