I was made for lovin' you baby!

Datum: 2010-01-29 ♥ 16:44:22

Ja, fina lilla Lowe har plågat oss hela veckan med Kissfavoriten ;). Han sjunger på den heeela tiden, vilket självklart får mig att börja när han väl slutat, haha.

Otroligt lugnt på jobbet idag, så kära kollegan som jag dissat så var faktiskt gullig och lät mig gå tidigare! Jag har jobbat halvsjuk hela veckan, så det var jag fanimej värd :)

Ikväll ska jag fredagsmysa i min ensamhet! Skönt! Har bokat tvättstugan, så det ska jag roa mig med. Let's dance och sängen tidigt! Imorgon bir det utgång, så då måste jag vara på topp :D.

S föreslog att ses ikväll. Var inte speciellt sugen på det då han ska upp och jobba tidigt imorgon. Vill kunna sova hur länge jag vill när jag väl är ledig ju :P. Får bli till veckan istället!

Ja, ungefär så här mycket inspiration till att blogga har jag just nu..

Puss och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elena

Tackar sötis! Jo, det är rätt så kul för det mesta.. Sedan finns det ju som vanligt alltid delmoment man bara vill spy på! :P Hur går nya jobbet? Känns det bättre? Puss <3

2010-02-02 @ 16:17:59
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback