Hoho.

Datum: 2010-01-25 ♥ 21:31:45

Idag fick mina sista pengar gå till vuxenshopping, haha. Gick loss inne på Apoteket och fick mig äntligen en febertermometer! Lite annat som är bra att ha hemma fick också följa med, bl.a. min älskade idominsalva :D. Det är lite nostalgi, doften av idomin. Det är ju dessutom det bästa man kan ha på svidande, torra vinterläppar!

Sov knappt något inatt, känns nu! Senaste nätterna har jag drömt mardrömmar, rätt jobbigt!
Imorgon är det toktråkmöte "hela kvällen", och på onsdag planeringsdag hela dagen. Tisdag och onsdag är annars mina korta dagar (9-15), så jag är minsann riktigt bitter att skiten ska läggas just tisdag & onsdag ;) Men men. Bara att gilla läget!

Kikar på Spårlöst nu, får ju fan alltid en klump i halsen av det! Fast ena grabben ikväll är ju riktigt het, haha. Stördo.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Carro-The Lantismamma

Tjeena!

Vad lustigt, jag hade inte tänkt på att det var på Isabelles födelsedag jag skulle på UL;-) Hoppas allt är bra med dig! Kram Carro

2010-01-26 @ 19:37:17
URL: http://thelantismamma.blogg.se/
Postat av: Cerese

Du har ganska så rätt min vän, om vad jag skrev om.. Fast ofta går det ju över lika fort som jag har läst det. men men vi får tjata i helgen. Längtar! ;D Puss!

2010-01-29 @ 11:40:48
URL: http://cereski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback