Första dagen.

Datum: 2010-01-11 ♥ 19:48:07

Första dagen på jobbet var otroligt annorlunda. Hur ska det här gå? Haha.
Jag och C, som också började idag fick fixa eftermiddagen ensamma. Väldigt märkligt. När någon kom ny eller som vkarie till min förra arbetsplats så såg vi "gammelpersonal" (haha) alltid till att stanna eller komma tidigare så att den nya slapp vara ensam. Tycker inte det var helt okej! Ett par av nya kollegorna tycks även ha ett väldigt märkligt förhållningssätt till barnen. Helt opedagogiskt.

MEN! Jag klarar mig! Det här ger mig bara ännu mer lust till att göra ett bra jobb! Alltid kan man påverka på något sätt. Barnen är fina men otroligt hysteriska, vilket jag förstår!

Ikväll är jag för övrigt sjukt godissugen. Åh! Godis godis godis! GODIIIIIIIIIIIS! Jag dör!

Tvättar för fullt, fan så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback