Dagens outfit ;)

Datum: 2010-01-04 ♥ 17:25:58

Haha, nej, det kommer nog aldrig mer att finnas i min blogg. Men, tänkte slänga in en bild på ett nattlinne jag fick av mamsen häromdagen (pch vara generös mot en nyfiken P). Visst är det fint? :D Och ja, jag tänker använda det som vanlig tröja/klänning whatever. Ingen som vet att det är ett nattlinne ju, om ni inte skvallrar ;).

Förstår inte att så många töser lägger ut sådana här bilder varje dag. Det är ju omöjligt att ta! Kameran fick stå på köksbordet till slut. Snacka om grodperspektiv på bilden, haha.

Nu borde jag sätta igång och fixa håret. Ska möta upp Annelie snart för bio och några öl!

Pusshej!




Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det där ser verkligen inte ut som nattlinne :) Så använd det du till annat =)

2010-01-04 @ 20:01:24
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Cerese

Hade du inte sagt något hade jag trott att det var en vanligt tröja hihi ;) Vad blir det för bio? Mys :)

Tyvärr är det inte så många på just det boendet som kan berätta vad dom vill ha men han som kan brukar få ha önskemål som brukar slå in.. annars har ju personalen ganska stor koll på vad dom andra iaf har tyckt om en gång i tiden men förhoppningsvis tycker även dom att det är trevligt med lite nytt ibland, så det blir ganska blandat med mat! Det som är ganska jobbigt med jobbet ibland, att vissa inte alls kan berätta vad dom vill eller känner =/.

Hoppas du har en trevlig kväll och att vi ses snart!Puss!

2010-01-04 @ 21:31:48
URL: http://cereski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback