Bara massa gnäll.

Datum: 2010-01-19 ♥ 08:03:06

Ja, nu känns det väldigt negativt här inne!

Just nu känner jag mig helt fucked up. Varje morgon känns det fel i magen. Funderar starkt på om jag faktiskt ska säga upp mig. Samtidigt känns det så fel, som att bara sticka från ett skepp som håller på att sjunka! Jag vet att det har varit stor omsättning på personal på mitt ställe ("undrar varför?"), så barnen behöver ju något stabilt ett tag nu... Och det känns som att jag kan tillföra något för deras skull...

Men åh. Hur vet man vad som är rätt? Ska man inte alltid gå på sin magkänsla?

Får fundera vidare. Dags att gå snart! Idag har jag dessutom sagt ja till att jobba över, känns otroligt lockande. Not.


Kommentarer
Postat av: Elena

Hahahha hur ska jag glömma? Sebbe blir fortfarande galen på min volym ;) fan så toksöta vi var, det är ju helt sjukt! Fan att det inte fanns digicams då/var lika "inne" att ta kort, fatta vad mkt minnen man skulle ha i bilder då! :D



<3

2010-01-19 @ 22:13:12
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback