Är Interflora bara en myt?

Datum: 2010-01-08 ♥ 21:55:14

Ja, jag tror det! Idag har jag gått, gått och gått. UNDERBART i solskenet, så det gjorde mig inget.. Men, jag gick nästan på hela söder och in till city utan att hitta EN enda blomsterbutik som kunde ta mina Interfloracheckar! Hallå! Imorgon letar jag vidare, haha. Krukor köpte jag i alla fall :D. Det är mitt bästa second hand-tips nästan, begagnade krukor! Finns nästan alltid något fint, till en riktigt billig peng. Ska man ha 3 likadana krukor får man ju lätt lägga ut 100-200 kr annars... Jag betalade 30 kr för tre jättesöta rosa saker :). Visar när de fått lite blommor i sig!

Fredagsmys ikväll då. Går finemang utan godis :D. Ikväll dippade jag grönsaker och käkade lite cashewnötter. Det går ju självklart att klara en kväll UTAN att stoppa i sig något smått alls, men det känns ju lite trist...

Har bakat bröd här på kvällskvisten också. Eller bakat och bakat, haha. Förut bakade jag faktiskt en del matbröd själv, på riktigt. Det blir ju jättegott, billigt och nyttigt (om man vill). Men! Det tar ju sådan otrolig tid! Orkade inte med det nu, så körde faktiskt med brödmix! Sprang på en förpackning på Lidl som såg intressant ut, för 11 spänn eller något! Räcker till två limpor. Det blev fasiken jättegott! Riktigt mörkt med massor av smak!



Smarrigt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Elena

Kan tänka mig att det blev gott, jag har precis blivit en sucker för mörkt bröd! Dock hade mamma strypt mig långsamt om jag köpte brödmix :D

2010-01-09 @ 14:38:01
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback