Åh. Sug i magen och hjärtskutt!

Datum: 2010-01-16 ♥ 10:51:39

Ja mitt hjärta klappar lite extra just nu. Och nej, inget karlskrälle nu inte, haha. Blä!

Trodde aldrig detta skulle ske. För ett par år sedan hade jag garvat rätt upp i ansiktet på den som föreslog detta.

Men nu. Jag vill ha ett par Dr Martens! Nu! Gaaaah! Så jävla balla och snygga. Tänk er vad snyggt till ett par ganska tighta ljusa jeans och en lite ljus, mer romantisk tunika/blus. Eller till tighta jeans, vitt linne/topp och svart vanlig kavaj. Eller... åh! Jag vill!

Svarta är väl egentligen snyggast, och det som är lämpligast för en velmaja som jag. Funkar ju till allt... Men, de rosiga och blommiga är ju så läckra att man dör :D. 8-håls är favvisen!







Kommentarer
Postat av: Cerese

Jäkligt najs du! Haha ja rosiga och blommiga är ju riktigt läckra, och när du beskriver alla outfits så bara längtar jag så otroligt mycket efter sommaren :D annars tyckte faktiskt jag att ett par bruna var ganska fina.. Puss toka!

2010-01-17 @ 12:47:26
URL: http://cereski.blogg.se/
Postat av: Emilia

Dra till Sko-Uno och köp ett par vettja! De blommiga längst ner till höger tycker jag var de allra finaste :)

2010-01-17 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback