Torsdag.

Datum: 2010-02-04 ♥ 12:05:12

Strax innan fyra lyckades jag somna inatt! Blev jätteglad när jag vaknade till efter några timmar, eftersom det betytt att jag kunnat somna, haha.

Kanske ska ta mig till ett Apotek idag och fixa lite schyssta grejer ;D.  Ikväll ska jag träffa S. Behöver sällskap innan jag blir tokig!
Varför visas det inget vettigt på tv om dagarna? Bara pinsamma, jättedåliga serier eller tv-shop. Tittade på Malous "Efter tio" förut, men det är ju fruktansvärt. Malou är nästan (inte riktigt) lika dålig som Elisabeth Höglund är i "Förkväll", gästerna är jättetråkiga och allt är bara deprimerande.

Lovade Elena för ungefär ett halvår sedan att jag skulle fota det här med min vanliga kamera.. Nu så!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh, snacka om att lägga ner sin själ på födelsedagskortet till bästa vännen :) Toksöt man var. Jag hoppas det är armpuffar jag försökt rita och inte bröst på kaninerna... Haha! :)



Krya på dig vännen!

2010-02-04 @ 15:30:44
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback