Tillbaka till verkligheten!

Datum: 2010-02-25 ♥ 21:59:20

Idag var jag tillbaka på jobbet igen. Härligt! En ganska lugn dag. Föräldrarmöte ikväll också, skönt att ha det avklarat för den här terminen! Det gick bra, bortsett från den där bitterf*ttan till mamma, en sådan som finns överallt... Som bara klagar på allt allt. Allt är fel. Allt går att vara negativ till. Allt går att ifrågasätta bara man vill. Det är inget man som personal behöver ta illa vid sig av, eftersom det bara är ett tecken på att hon mår dåligt i sig själv.. men det blir ju så himla tråkigt!! Tack och lov så är ju de flesta föräldrarna toppen att ha och göra med :)

Mamma vill pyssla om mig i helgen har jag hört, så jag gör ett försök att åka dit imorgon. Är inte supertaggad på att ha med SJ att göra nu, men vi försöker kanske ;).

Imorgon kommer lönen. Funderar på att gå till frisören den här månaden... Fast det blir ändå inget med det, haha. Avskyr verkligen att gå och klippa mig. Blir ju alltid bara konstigt och fel, och jag är så satans håröm att det är en fysisk plåga :P. Kanske får satsa på någon bra inpackning istället så att håret kanske orkar må hyfsat ett tag till.

Nu ska jag hoppa i säng och vakna till en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Elena

Usch, kan tänka mig vilka grinmorsor det finns. Men som du säger, man ska ju aldrig ta åt sig, uppenbarligen de som har problem =)



Ha det så mys hos mammsen om du ska dit =) <3

2010-02-27 @ 09:58:49
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Elena

Precis som du säger så finns det gränser för vad man säger och vad man bara inte gör. En del människor har ju en grov avsaknad av vett och respekt.. Framför allt intelligens, jag menar hur intelligent är man om man sitter och drar alla över en kam bara för att en viss person har gjort/sagt något? Jesstus!



Och ja, visste du inte det? ALLA dagisfröknar är så, inklusive du ;) Fyfan alltså vad förbannad man kan bli! <3<3

2010-03-01 @ 09:37:20
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Tack för din värmade kommentar!

Även om jobbsaknadet har vart en stor del i anledningen till min deppretion så tror jag även att årstiden kan ha bidragit en del!

Så jag hoppas det är som du säger att det blir bättre ju längre mot våren vi kommer så vi får lite mer ljus :)



Tack tack.

2010-03-07 @ 20:23:40
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Elena

Ja, de är ju det! Dessutom är vi två hus som delar på en tvättstuga, har du det så också? It sucks!



Helgen har varit jätteskön, tack.. Hur har din varit? Dags för en uppdatering här snart tycker jag (för jag bestämmer ju!), är alltid inne och snokar ett par ggr om dagen och varje gång blir jag lika besviken ;) <3

2010-03-14 @ 17:49:27
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback