Snart är jag positiv igen..

Datum: 2010-02-05 ♥ 09:42:47

Självklart måste jag börja även detta inlägg med att gnälla... Dessa jävla nätter!! Inatt när jag äntligen lyckats somna med hjälp av ny hostmedicin, vatten och envist användande av Bricanyl vaknade jag av att jag var helt kallsvettig. Bort med täcket och kläderna, och somnade om efter en stund. Bara för att en stund senare vakna av h*rgubben över mig (tror jag), som tydligen tycker det är lämpligt att leka hustyrann halv fem på morgonen.

Halv sju ringde väckarklockan och det var bara att ta sig upp! Då var det nämligen dags att åka till stan och skriva kontrakt på lägenheten! Från och med 1 mars bor jag i min hyresrätt! Lycka!! ♥

Köpte två buketter med tulpaner på vägen hem, love it!

Har skitont i kroppen, så nu ska jag bara vila hela dagen. Hoppas ni får en fin fredag och mysig helg!


Kommentarer
Postat av: Cerese

Grattis till det! Att du bor i DIN hyresrätt :D och nu är det på tiden att du tar och blir frisk gull!

2010-02-05 @ 10:27:18
URL: http://cereski.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fasen vad roligt med lägenheten, äntligen din liksom! :D Vilken jävla skitgubbe till granne du har, tur bara att han inte är i stil med gubben i grannfejden! :P

2010-02-06 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback