Pinsamt inlägg.

Datum: 2010-02-14 ♥ 10:10:55

Idag har jag bara lust att gräva ner mig. Inte på grund av alla hjärtans ;). På grund av min jävla kropp. Har ingen lust med något längre, för jag mår fanimej konstant mer eller mindre dåligt. Försöker att inte skriva om all skit här, eftersom det bara blir extremt gnälligt och skulle se ut som en riktig hypokondrikerblogg.

Hostan är borta, luftrören är bra, halsen gör inte ont. UNDERBART! Men inte fan får jag må bra för det (A). I fredags gick jag och lade mig när jag inte orkade vara uppe längre på grund av nacken och axlarna. Gjorde så djävulskt ont. Igår hade jag (precis som 3-4 dagar i veckan VARJE vecka) ont från låren upp i svanken, nacken, axlarna och huvudet plus käkarna. Svanken var värst och gjorde verkligen ont hela dagen. Framåt kvällen började den där smärtan som strålar från låren övergå till något jävla brännande och svidande. Kunde knappt sitta ner när jag skulle kissa!! Smörjde in mig flera gånger inatt, så att svedan i alla fall lättade.

Som sagt.. Vill inte låta som någon inbillningssjuk kärring, men det är fan inte kul längre :(. Jag vill bara må bra, som en normal 20åring.

Happy Valentine's Day så hörs vi när jag har lite mer positiv energi :)

Kommentarer
Postat av: Elena

Happy Valetine's day gumms och hoppas att du snart kommer må bättre <3

2010-02-14 @ 11:34:45
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Elena

Ja, tiden går sjukt fort! För övrigt är vi TRETTIO snart! (lika positivt inställd som vanligt)



Åh, ROSA också! Den tycker jag verkligen du ska unna dig ;) :D <3

2010-02-14 @ 12:37:16
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det där låter inte alls bra, sådär ska du ju inte behöva gå runt och ha det! :(

2010-02-14 @ 16:41:03
Postat av: Ida

Nej, det är inte så bra direkt.. Men jag får skylla mig själv som inte går till en doktor!

2010-02-14 @ 17:02:51
URL: http://idisenochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback