Nu så!

Datum: 2010-02-14 ♥ 17:24:34
Nu känner jag mig lite piggare :). Ska försöka komma igång med lite träning igen, tror det är bra för kroppen!! Blir jag inte bättre får jag pallra mig iväg till vårdcentralen. En f.d. kollega tipsade om en jättebra massör här i närheten, så ska nog testa det också. Tror spänningar i kroppen påverkar allmäntillståndet MYCKET!

Åkte in till stan en sväng förut, när pappa skulle åka. Behövde verkligen sysselsätta mig med något! Gick bara en kort sväng på stan, gick emot alla mina tidigare principer och köpte ett par jeansleggings ;D. Så SKÖNA ju! Herregud! Tyvärr ser det ju fruktansvärt ut med avsaknad av gylf, fickor, knapp och sånt, så jag tänker nog inte matcha med korta tröjor. Tror det är samma par som du köpte sist Cerran ;) Med knappar längst ner.

Älskar ljusa brallor till våren!





Gick in och handlade lite mat på vägen hem också. Blev grejer till pizzabakning, myskväll så det smäller om det, haha. Var ett bra tag sedan jag gjorde egen pizza! Självklart blev det en massa annat också, jag bara måste plocka på mig allt "bra att ha"-tjafs jag kan hitta! Bland Libressepaketen hittade jag jättefina etuin som man fick på köpet! Skitbra ju! Jag har nästan alltid en binda i t.ex. jackfickan, och jag kan lova att det är både en och två gånger en sådan fladdrat ut när man ska riva upp busskort eller mobil ;). Bättre att ha dom i fodral :) Valde självklart ett med rosor!

Bredvid etuiet står mina första klackskor ;). Inte för att det är mycket till "klack", men det tyckte jag då, 3-4 år gammal!


Kommentarer
Postat av: Elena

Jag kommer ihåg de där skorna!!! Stenhårt!



Jeansleggings är för övrigt det skönaste som finns. Hittade senast ett bar med dragkedjor när nere och detaljer så det ser ut precis som jeans.. bara hundra gånger skönare än vanliga jeans ;)



<3

2010-02-14 @ 17:45:40
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Cerese

Åh vad det lät illa i inlägget nedan :( Tror att både träning och massage kan göra underverk för kroppen! men kan ju vara bra att kolla upp lite extra också.. Går inte för sig att du ska ha ont när vi ska ut och dansa och annat kul ;) <3



Jaa, jeansleggings är ju underbart ;D men nej, korta kläder går ju inte, fast oftast har jag ju längre tröjor så det funkar ju bra. Det är nog likadana fast jag köpte dom som är mörkare :)



Puss gull!

2010-02-14 @ 20:46:24
URL: http://cereski.blogg.se/
Postat av: Elena

Haha gull! :)

Förhoppningsvis hör de av sig till sommaren eftersom jag jobbat där 2 somrar nu, så då tar jag ju det så klart. Men det ultimata skulle ju vara här i Eskilstuna, hatar att pendla :/ Puss <3

2010-02-15 @ 07:18:33
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Carro-The Lantismamma

Gud vilka söta skor!!! Me like! Ha en toppendag!! Kram Carro-The Lantismamma

2010-02-23 @ 14:01:58
URL: http://thelantismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback