Nästan vår!

Datum: 2010-02-17 ♥ 21:52:56

Eftermiddag och kväll fylld av möten. Nu har jag ätit och ska hoppa ner i sängen snart! Imorgon ska jag börja lite tidigare än vanligt, och på kvällen hem till S.

Imorse när jag kom upp var det ljust ute! Det har det ju säkert varit i flera dagar, men imorse var det verkligen påtagligt att vi faktiskt går mot vår! Visst ska det komma mer snö, och visst kan det vara kallt 2 månader till, men vi går mot rätt håll i alla fall! UNDERBART!

Annars mår jag hyfsat nu och känner mig rätt positiv. Ganska mycket bra som ser ut att vara på G för mig. I'll keep you updated ;). Absolut inga stora grejer, men lagom för mig, haha.

Har en hel lista här bredvid mig på saker jag måste/bör göra, men fan aldrig hittar tid till! Det är inga stora grejer, men jag tycker ändå det är svårt att hinna med. Ni vet ringa massa tråkiga nödvändiga samtal, tråkiga pappersgrejer och sånt som man bara skjuter på... Eller ja, inte hinner med. Jag kan aldrig gå ifrån och fixa det under dagarna, och kvällarna rinner ju bara iväg!

Nu ska jag renskriva ett protokoll från ett av kvällens möten, sedan bums i säng!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elena

tack gull :)

2010-02-21 @ 22:49:08
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback