Men snälla!

Datum: 2010-02-07 ♥ 09:10:34

Min granne måste verkligen ha mögelskador på hjärnan. Idag är det andra morgonen jag vaknar av honom och hans barn. Ska det vara så svårt att hålla käften och visa grannarna lite respekt?? Dom SPRINGER i lägenheten så att det verkligen tokdunkar i golvet och skriker hysteriskt. Det värsta är att pappan hörs lika mycket som barnen. Låter som att han jagar dom eller leker någon annan jätterolig lek.

Barn låter, det vet jag. Barn har inte mycket empati eller känsla för att det finns andra människor, det vet jag också. Därför måste man som vuxen visa barnen hur man beter sig!! När jag var liten fick jag gå upp tidigast åtta på helgen. När jag hade gått upp fick jag sätta mig och titta på tv/film, rita eller något annat LUGNT. Vi bodde i villa, och risken att störa några grannar fanns ju inte, men sovande syskon var lika viktigt att respektera! OM vi hade bott i lägenhet och jag hade levt om som mina grannungar gör nu (vilket inte är troligt för fem öre) så hade mina föräldrar blivit galna och snabbt förklarat för mig att så gör man inte. Minns när vi var hos någon som bodde i lägenhet, t.ex. farfar. Mamma och pappa sa alltid åt mig att man inte fick "skrika" i trapphuset. Det hörs ju nämligen i hela jäkla huset. Det verkar INGEN av mina grannar ha uppmärksammat. Fattar dom inte bättre, eller är dom bara som 9 av 10 andra föräldrar, RÄDDA för att uppfostra sina barn?

Gah. Kom fan inte och påstå att det är "UNGDOMAR" som stör i flerfamiljshus. Ni barnfamiljer kan JÄVLIGT bra ni också! Skit på er!

*GRINIG*

Kommentarer
Postat av: Elena

Diggar ditt inlägg stenhårt, du är så jävla skön! "SKIT PÅ ER!" Haha!



Känns hur som helst bra att du också är inne på pensionärstrenden ;) <3

2010-02-07 @ 09:18:26
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Elena

Precis, förstår inte riktigt vad folks problem är ;) Hahah, ja du di där niggrerna! Dessutom glömde ho' sockerkakan! :D <3<3

2010-02-07 @ 16:32:22
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback