Hej lyxliv!

Datum: 2010-02-15 ♥ 20:11:05
En helt okej jobbmåndag! Skönt att köra igång igen även om det alltid är segt att komma ur sängen på morgonen. Det är det iofs alla veckans dagar för mig, haha.

Jobbade till 16.45, sedan bar det av hemåt för dammsugning, disk, mat, betala räkningar och lite handtvätt (MÅSTe boka tvättstugan nu). Nu sitter jag här i morgonrock och avskavt nagellack. Nice!

Tittar på Familjen Annorlunda, underbart! Sedan blir det Spårlöst innan sängen! Imorgon ska jag träffa Emilia efter jobbet, jippie :D. Ska försöka få med henne på lite Dr Martens-spaning ;). Annars blir det nog bara skvallerfika och lite annan spaning, hoho.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Dr Martens it is! Och poängsättning såklart ;)

2010-02-15 @ 21:39:35
Postat av: Elena

Tack sötgöte! För mig är det oroligt kort, aldrig haft så kort förut. Eller jo iofs, när pappa klippte mig så jag såg ut som en liten kille innan vi skulle till Italien "för jag skulle ju svettas så dant" HAHaha! Puss <3

2010-02-17 @ 20:58:46
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback