Äntligen!

Datum: 2010-02-10 ♥ 17:38:22

Idag är första dagen på länge jag känner mig lite positiv och glad! Jobbet var struligt som vanligt, men jag slapp känna mig arg i alla fall! Vi hade för en gångs skull en mysig samling tillsammans, utan att någon bråkade eller störde konstant. Det är ju alltid mitt eget ansvar när jag låter mig själv bli arg eller irriterad, så dagar när jag slipper det känner jag mig verkligen bäst, haha.

Imorse fick vi dessutom underhållning. Några "gubbar" från SISAB fixade bort snö och is från taken, vilket var väldigt intressant för de små ;D. Satt på rad i snön och tittade nyfiket. Undrar om de stackars gubbarna kände sig pressade? ;)


Stannade och handlade en hel del mat på vägen hem. Frysen är nu full igen, men har ingen inspiration alls...

Pannkaka kanske? Vilket absolut inte har med frysens innehåll att göra :P.

Puss!

Kommentarer
Postat av: ÄckiPäcki

Jag är uppskriven på kommunens vikarielista så dom ringer lite då och då.. så mer än så kan jag tyvärr inte göra!

Men att ha praktik på en förskola i dagsläget är inte aktuellt.

2010-02-11 @ 13:44:37
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh SISAB killarna, vi hade också dom i onsdags. Och all snö dom hade ner från taket, ligger fortfarande kvar på backen ;-)



Ha en trevlig kväll

2010-02-12 @ 20:38:29
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback