Alla hjärtans helg :)

Datum: 2010-02-13 ♥ 16:34:58

Imorse låg jag kvar länge i sängen, pratade med någon som gör mig glad, duschade länge och segade rent allmänt. Det BÄSTA med att vara ledig ju! Fast till slut var jag tvungen att avbryta duschandet och göra mig färdig :p. Åkte in til stan och mötte upp pappa. Fikade och strosade lite innan vi åkte och köpte dammsugare till mig.

Pappa hade med sig lite alla hjärtans- presenter från mamma, så söt :D. Mysiga badbomber, vita rosflytljus, en ängel, Hello Kitty-strumpor och gelehjärtan! Gulle!

Nu ska jag strax ta och tona håret. Blir brunaktigt, ungefär som min naturliga. Väck med mina fula blonda slingor nu!
Ikväll går vi och käkar något gott eftersom pappa sover över. Imorgon åker han till Tjeckien och kommer åter till mitt bed & breakfast på fredag ;).



Min fina dammsugare :D. Älskar ljusgrönt!



Håret som det ser ut nu!


Kommentarer
Postat av: Elena

Gud, vilken söt dammsugare! Formen är ju tokgullig. Sen att den är grön gör ju inte saken värre! :D (A)



Haha aa "jättefint", ser ju ut som en full pensionär som skrivit haha! Nej, klart jag inte blev. Vid närmare eftertanke kom jag på att jag inte skrivit något om honom på länge hihi, men allt är som vanligt :)



<3 Trevlig lördagskväll sötnöt!

2010-02-13 @ 18:48:00
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback